Projekt är en viktig form av affärsverksamhet som ger en bra synlighet inom företagens interna verksamhet. För att kunna driva ett bra projekt behövs det kunskap av omgivningen, ledarskap och expertis för att uppnå projektbaserade verksamhet. Projektimarkkinointi boken som är skiven av Henrikki Tikkanen och Jaakko Aspara handlar om företaget i leverans av projekt för att marknadsföra och sälja hela projektet, eller det operativa bolagets strategiska marknadsföring. Många av deras idéer kan tillämpas inom projekt marknadsföring.

Jag tycker att boken går för djupt in i ämnet och det är har svårt att plocka ut det vesäntliga faktan för projekt marknadsföring. Hur som haver har jag läst boken och försökt finna det viktiga. Jag tar med min kunskap, både från bokens innehåll och tidigare erfarenheter till Kunstenniemi. Ser framemot detta är jätte TAGGAD!

Niklas

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to

  1. Jag är också TAGGAD!!!

Leave a comment